Συγκρότηση Περιβαλλοντικής επιτροπής

1η Δράση: Συγκρότηση Περιβαλλοντικής Επιτροπής

1ο Πρακτικό

2η Δράση: Περιβαλλοντικός έλεγχος από τους μαθητές

2ο Πρακτικό

3η Δράση: Αναμόρφωση αύλειου χώρου

Στόχοι δράσης της Περιβαλλοντικής Επιτροπής του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας

Στην πρώτη αεροφωτογραφία του Γυμνασίου Ζίτσας φαίνεται το προαύλιο του σχολείου και ο γύρω χώρος του. Όπως φαίνεται τα μόνα φυτά που υπήρχαν στο χώρο αυτό ήταν κάποια πεύκα και ένας πλάτανος (φωτογραφία 1). Στόχος της δράσης της περιβαλλοντικής επιτροπής του σχολείου ήταν ή προσπάθεια δημιουργίας μίας μικρής περιοχής ως φυτώριο ανάπτυξης ορισμένων αρωματικών φυτών όπως δενδρολίβανο (Rosmarinus officinalis), λεβάντα (Lavandula angustifolia) και θυμάρι (Thymus vulgaris) και η αρχική φύτευση ορισμένων τέτοιων φυτών αλλά και άλλων όπως Αγγελικούλα (Pittosporum tobira) και πετούνια (Petunia Axillaris) σε άλλα σημεία του προαυλίου (όπως υποδεικνύονται στη φωτογραφία 2). Απώτερος στόχος του φυτωρίου είναι η μελλοντική μεταφορά φυτών και σε άλλα σημεία του προαυλίου (όπως φαίνονται στη φωτογραφία 3).

Με δεδομένο πως στη συγκεκριμένη δράση συμμετείχαν οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου, ελπίζουμε πως θα βοηθήσει τους μαθητές να δεθούν ακόμα περισσότερο με το ίδιο το σχολείο ως χώρο στον οποίο συμμετέχουν και περνούν σημαντικό μέρος του καθημερινού τους χρόνου. Συμμετέχοντας οι μαθητές, κάθε παρόμοια πρωτοβουλία έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας καθώς οι μαθητές είναι αυτοί που πραγματικά μπορούν να υποστηρίξουν κάθε τέτοια δράση. Ως άμεσο αποτέλεσμα βέβαια της δράσης αυτής είναι η βελτίωση της εξωτερικής εικόνας του σχολείου και η δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος τόσο για μαθητές όσο και για εκπαιδευτικούς ή και κατοίκους της περιοχής αφού το σχολείο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τοπικής κοινωνίας και περιοχής.

Τέλος, η ύπαρξη όλων αυτών των φυτών μπορεί να αξιοποιηθεί στο μέλλον ακόμα και σε άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα ή εργαστήρια βιολογίας με τη λήψη δειγμάτων φύλλων και ανθών από τα φυτά αυτά για την μικροσκοπική παρατήρηση των τριχωμάτων των φύλλων ή φυτικών κυττάρων και τη σύνδεση τελικά της μίας δράσης με την όλη εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου.

 

Φωτογραφία 1

Φωτογραφία 2

Φωτογραφία 3

 

4η Δράση: Φύτεμα αρωματικών φυτών

5η Δράση:

3ο Πρακτικό

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Εργαστήριο Δεξιοτήτων

 

Σχέδια Δράσης

Θεατρικές Δραστηριότητες

Δώσε μου το χέρι σου!

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930